piątek, 20 kwietnia 2012

Szlachetny smak - Herbata zielona "letnie marzenie"

Recenzja z testowania herbaty zielonej "letnie marzenie" od szlachetnysmak.pl.




Wyczytałam, że herbata ta jest wzbogacona:
* płatkami słonecznika,
* płatkami róży,
* jabłkiem,
* maliną,
* owocem papaja.



Zapach: po zaparzeniu bardzo intensywny, aż kichnęłam jak powąchałam tę herbatę. Po ostudzeniu zapach nadal jest intensywny. Mężowi herbata pachniała jak kisiel. Mnie nie.
Smak: delikatny. Mimo, że nigdy nie kosztowałam kwiatów, to herbata ta wg mnie ma ich posmak. Tak właśnie wyobrażam sobie smak kwiatów. 

W herbacie widać patyki, liście oraz jakieś owoce. Udało mi się wyłowić kawałek jabłka (trochę kwaskowate) oraz jakąś część kwiatu.







Kategoria herbaty: kwiatowo - owocowa.

Polecam.

2 komentarze: