środa, 7 stycznia 2015

Streetcom - Nestle Junior o smaku waniliowym.


26.12.14 przyszła pora na testowanie kolejnego mleczka, waniliowego. Oczywiście, pierwszą osobą, która to zrobiła, była moja córka. Dałam jej 240ml wody i 8 miarek mleka, jak z poprzednim mlekiem. To mleczko też wypiła dość szybko, ale bardziej się ociągała, myślę więc, że mleczko z miodem bardziej jej smakowało.

Synowi też je zrobiłam, mówił, że smakuje pysznie, ale że to z miodem było lepsze.

Ja też skosztowałam mleko. Moim zdaniem było smaczniejsze niż to z miodem.









Oba mleczka rozpuszczały się bardzo dobrze, nie tworzyły się grudki, które mogłyby zapchać smoczek w butelce. Skład mleka też był ok, nie wykryłam żadnych nieprawidłowości. No i zawierały dużą dawkę witamin, co jest plusem. Nie jest za słodkie, smakuje dzieciom. No i kartonik z mleczkiem jest bardzo ładny, przykuwa moją i dziecięcą uwagę. Córka do teraz (a minęły już 3 tyg. od otworzenia pierwszego mleczka) bawi się kartonikiem z misiem:)
Do tego miarki były bardzo dobrze wyprofilowane, świetnie trzymały się w dłoni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz