piątek, 9 grudnia 2016

Pelavo oskrzela, gardło i krtań



Pelavo oskrzela, gardło i krtań

W dniu 09.12.2016 byłam znów z synem u lekarza, ponieważ ciągle kaszle. Rano podałam mu pierwszy raz Pelavo oskrzela. Lekarz przepisał jakiś swój specyfik, ale nie wykupiłam go, tylko przez parę dni będę podawać mu Pelavo oskrzela. Mimo, że w oskrzelach czysto. Do tygodnia jak synowi nie przejdzie, pójdziemy na badania krwi i do alergologa.

O Pelavo. Smak wiśniowy. Synowi smakuje. Zawiera ekstrakt z korzenia pelargonii afrykańskiej oraz porost islandzki, który działa łagodząco na gardło i krtań.





Skład: na pierwszym miejscu glicerol – ok, jest konserwantem, ale dzięki niemu syrop może dłużej „postać”; drugie miejsce w składzie – woda. Trzecie: miód – dla nas super, ale gorzej z tymi dziećmi, które są na niego uczulone. Czwarte miejsce: sacharoza – zupełnie zbędna tutaj.
Piąte miejsce: suchy ekstrakt z porostu islandzkiego. Szóste: kwas l-askorbinowy (witamina C – super). Siódme: ekstrakt z korzenia pelargonii afrykańskiej. Ósme: dla mnie to porażka – sorbinian potasu – wg mnie zbędny, CHEMIA! Dziewiąte: glukonian cynku. Cynk jest pierwiastkiem śladowym, niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu. Ma zasadniczy udział w sprawnej pracy układu nerwowego i immunologicznego. No i aromat wiśniowy – dzieciom smakuje, ale wg mnie jest zbędny. Niepotrzebna chemia.


1 komentarz: