wtorek, 31 stycznia 2012

Szlachetny smak - HERBATA CZARNA HISZPAŃSKA MANDARYNKA

16.12. zrobiłam sobie herbatę czarną –HISZPAŃSKA MANDARYNKA, którą dostałam od www.szlachetnysmak.pl.Pierwsze co oceniam to aromat. I jaki jest tym razem? Jak zawsze, znakomity.Nie trzeba się mocno zaciągać by poczuć głębię aromatu. Ale czy ta herbata rzeczywiście pachnie mandarynką? Tego nie jestem w stanie stwierdzić. Jakiś cytrus jest wyczuwalny. Może bardziej pomarańcza? Hmm, nie wiem.
A smak? Kurcze, nie musiałam nawet dodawać cukru, by herbata mi smakowała (bo przeważnie sięgam po cukier, gdy mam zamiar pić herbatę). Smak pomarańczy także wyczuwalny kubkami smakowymi. Z moich obserwacji wynika, że przeważnie takie prawdziwe herbaty lepiej są wyczuwalne nosem niż językiem. Z tą herbatą było tak, że jak pachniała tak smakowała.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz