wtorek, 31 stycznia 2012

Szlachetny smak - HERBATA UROKI LASU

Dnia 9.12. dostałam próbki od www.szlachetnysmak.pl.
4 herbaty:herbata zielona – uroki lasu, herbata zielona - studencki czas, herbata czarna– earl grey oraz herbata czarna – hiszpańska mandarynka. I 1 kawę: Brazylia Santos.


Jako pierwszą, tego samego dnia, w którym dostałam próbki postanowiłam przetestować herbatę zieloną – uroki lasu. Dlaczego? Z błahego powodu – ona pachniała mi najlepiej.
Po zalaniu wodą także pachniała znakomicie. W całym pokoju unosił się aromat tej herbaty. Chyba zapachem i smakiem przewodnim jest porzeczka.
A smak? Pierwszy łyk wydawał się trochę gorzkawy, nie ukrywam. Nigdy nie miałam styczności z prawdziwą herbatą i nie wiedziałam czego się spodziewać.Łyki następne: niebo w gębie, dosłownie. Składniki herbaty dobrane idealnie,czuć i porzeczkę i jabłko – komponują się znakomicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz